wtorek, 30 lipca 2013

Buty do biegania



Witam Was bardzo serdecznie, mam nadzieję, że znalazłoby się już kilka osób, które czasem zaglądają co się tutaj dzieje :)
Chciałabym Wam pokazać moje nowe, pierwsze buty do biegania.
Już długo planowałam poszukać jakichś dla siebie, ale nie było mi po drodze. W końcu mój kochany namówił mnie, żebyśmy pojechali do Decathlonu po buty dla mnie. Coś pięknego! 

Ekiden 50 KALENJI 
Ekiden 50 KALENJI 

Moja opinia: Buty są bardzo wygodne. Podeszwa jest gruba i świetnie amortyzuje. Podskakując w miejscu ma się wrażenie, że stoi się na piance. 


Niedługo przed zakupem butów kupiłam gazetę ,,Runners'', która utwierdziła mnie w przekonaniu, że dobrze będzie gdy zacznę biegać. 


Runners NR 7 (46) lipiec 2013


Zaczęłam biegać od 28/07/2013r.

Mój trening na razie wygląda tak: [1:1] – tj. 1 minuta biegu : 1 minuta marszu

Myślę, że to dobry początek na przyzwyczajenie się do biegania.

Ja chyba nigdy nie wspominałam, że mam problemy z początkową astmą, którą leczę. Mam ją w łagodnym wydaniu J
Dla tych osób, które mają ten sam problem, najlepsze sporty jakie tylko mogą  być, to: 


BASEN – ponieważ tam uczymy się regulowania oddechu.
Basen to jedna z moich ulubionych aktywności fizycznych.
Ja bardzo nie lubię się pocić, a basen daje mi to poczucie komfortu.
Gdy już ‘władasz’ (jakie diabelskie słowo) swoim oddechem, możesz robić w wodzie co tylko zechcesz, ręce to tylko dodatek, będziesz potrafił unieść się na wodzie samym regulowanym oddechem.

BIEGANIE – ten sport również pomaga nauczyć się swojego oddechu. Uczy jak prawidłowo regulować oddech.
Tutaj niestety nie obejdzie się bez potu, ale biegając czujemy powiew wiatru i to mnie nie zniechęca.

Zobaczymy jak u mnie bieganie wpłynie na mój układ oddechowy, i czy faktycznie będę miała mniejsze problemy z dusznościami? Wszystko będę relacjonowała tutaj. 

Pozdrawiam Agnieszka



4 komentarze:

  1. aaa moje buty;-) też pierwsze biegowe (tylko moje nieco brudniejsze;-P) jak pierwszy raz w nich pobiegłam stwierdziłam, że mam super wiatr pomiędzy palcami ;-P trzymam kciuki za Twoje bieganie, trenujesz według jakiegoś planu?

    pozdrawiam;-)

    www.szpinakowefit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Prawda, że są rewelacyjne? :)
    Co do planu biegowego, konkretnego jeszcze nie mam. Na razie swój trening poprzedzający prawdziwy bieg, wzorowałam mniej więcej na artykułach z internetu i zrobiłam z niego okrojoną wersję, treningu natężeniowego.
    A Ty jak trenujesz? Byłabym wdzięczna za kilka wskazówek, jeżeli nie byłby to problem :)

    Pozdrawiam bardzo serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej, jestem studentką 1 roku dietetyki, szczerze mowiac własnie mialam ochote na taki własnie blog, gdzie poczytam od czasu do czasu coś ciekawego - równiez związanego z moim kierunkiem i fascynacją zdrowego trybu życia :) Mysle ze spokojnie podam dalej tego bloga, fajnie, ze masz chec go prowadzic:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Też zawsze miałam problem z wyborem butów do biegania. Na szczeście jest internet i można w nim szukać pomocy i porad


    _________________________
    Producent siłowni zewnętrznych

    OdpowiedzUsuń