środa, 10 lipca 2013

Ćwiczenia na nowo czas zacząć!




Przyznam szczerze, że ostatnio nie ćwiczyłam. Źle mi z tym, bo gdy pilnuję sobie regularnego ruchu, czuję się rewelacyjnie pod względem psychicznym i fizycznym. Niestety musiałam na chwilkę wszystko wstrzymać, po basenie na którym spaliłam się okropnie. To już szósty dzień po opalaniu, a wygląda raczej na pierwszy! :) 

Nie wytrzymam już dłużej bez ćwiczeń, dzisiaj wracam do gry! 

I kolejna dawka pozytywnych haseł na dzisiaj:




Pozdrawiam Agnieszka

2 komentarze:

  1. Ja też nie mogę długo wytrwać bez ćwiczeń. szkoda tylko, że nie trafiłam na ten blog wcześniej, kiedy byłam na diecie i potrzebowałam tych haseł motywujących. ale jakoś sobie poradziłam. Odchudzałam się z dietą Allevo, łatwo, szybko, skutecznie i smacznie. Dieta jest świetnie zbilansowana, dostarcza mało kalorii i optymalnie minerałow, zupy warzywne i koktajle owocowe są smaczne i pożywne. dieta poprawia metabolizm i uczy dobrych nawyków żywieniowych. Po fazie pierwszej utraty wagi przeszłam do ćwiczeń i modelowania sylwetki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli chodzi o ćwiczenia, to ja kiedy tylko mogę odwiedzam Otwarte strefy aktywności dostępne u mnie w mieście ponieważ bardzo lubię ćwiczenia na świeżym powietrzu

    OdpowiedzUsuń